top of page
Search
  • achanceforkiran

CATALÀ 'Una oportunitat per al Kiran'

I després hi ha el silenci. Res. Pànic.


No puc parlar. Cap paraula no podria explicar mai el que ha passat el meu fill Kiran ni expressar la seva pena, el seu dolor i la seva por durant tots aquests mesos. Veure el meu noi de 16 anys escoltant el que els metges li van haver de dir l’altre dia és inimaginable, insuportable. Sentir del seu equip mèdic que no hi ha més possibilitats, ni futur.



Hola Em dic Kiran i tinc 16 anys. Acabo d'aprovar el meu GCSE (Certificat General d’Educació Secundària).


Visc a Londres amb la meva mare, el meu pare i les meves 3 germanes. Abans vivíem a Barcelona i encara hi tinc molta família.


El gener de 2020 em van diagnosticar un tipus molt agressiu de leucèmia (T-ALL) i, tot i haver rebut molts tractaments durant més de 9 mesos aquí al Regne Unit, el divendres 6 de novembre els meus metges em van dir que el càncer ha tornat, aquesta vegada d’una manera encara més agressiva, i ara no hi ha res més que puguin fer per mi. Res.


Tots estem destrossats. Només volia millorar i tornar a l’escola.


El dilluns 9 de novembre em van oferir provar un nou tractament que s'està desenvolupant a Singapur (podeu llegir-lo aquí). Només 4 nens l’han rebut anteriorment i la primer part costa 500.000 lliures esterlines. Estem fent tot el possible per recaptar els diners, però ho hem de fer ràpidament, ja que se m’acaba el temps. Volen iniciar el tractament al desembre. Si us plau, podries fer una donació del que estigui al teu abast per ajudar a pagar el tractament? Alhora permetrà els metges aprendre per després ajudar altres infants que puguin tenir aquest càncer en el futur.



Pots llegir la meva història a continuació. La meva mare també ha escrit els seus sentiments. El meu pare està escrivint un blog, que pots seguir aquí.


Si us plau. Ajuda’m a tenir futur. Gràcies.


Kiran.


Moltes gràcies de part del Kiran, el Kalyan, la Cris i tota la família. Agraïm molt un suport tan generós en aquest moment tan difícil.


Si vols ajudar a recaptar fons per al Kiran i tens qualsevol consulta sobre la recaptació de fons, pots enviar-nos un correu electrònic a

1,192 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page